red hat 7.1 cz

Synek Ladislav synek na sgc.cz
Úterý Leden 22 07:58:21 CET 2002

zdravim priznivce linuxu,

mam nekolik otazek.

stahnul a vypalil jsem si instalaci red hat 7.1 cz, při instalaci se me vsak
sekne pocitac a musim instalovat znova (na ruznych mistech), po nějakem 5-6
pokusu o instalaci se me zadarilo a nabootoval jsem z linuxu, ale nejdou me
spustit x-windov - nejaka hlaska jako ze selhal x-server  a nelze spustit
zdileny soubor...., tak jsem vse smazal a instaloval znovu, ale ouha
instalace se stale "kouse" a do dnes se nezadarilo!!!!

poradte co s tim

synek

PS.: existuje nejaky seznam softu pro linux a jeho popis, precijenom se
nevyznam v tech kratkych nazveh programu, nebo nejake porovnani softu pro
windows a linux