RedHat 6.2 a nefunkcni PS/2 klavesnice

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Leden 28 12:50:51 CET 2002

"David Jez" <dave.jez na seznam.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:20020124192006.D35190 na stud.fee.vutbr.cz...

> Mys jede na 12 voltech, klavesnice na 5,

Ak hovorime o PS/2, to je vtakovina. To je jeden a ten isty interface -
+5V, zem a data a hodiny realizovane ako otvorene kolektory.

> sam sem na jednom idiotskem NoName boardu takto 1 klavesnici
> umrtvil,

To mohla spravit snad nejaka podivna mys s dualnym interface, ktory vie
ist PS/2 alebo seriovo a inicializaciu nejak nezvladla. Najskor to ale
bola staticka elektrina alebo nieco, co neznieslo zasuvanie za jazdy
(moze sa stat, ze nejaky cip nema rad, ked sa zem pripoji ako
posledna).

Sam som takto zariadenia viackrat prehodil (nie vzdy boli konektory
pekne farebne oznacene :-)) - obcas sa s tym nevyrovnal operacny
system, ale hardware to prezil zatial vzdy.

Zdravi
--
                                                     Stano