PostgreSQL z RPM

Hracek Petr hracek na dame.fee.vutbr.cz
Úterý Leden 22 09:45:10 CET 2002

Vazeni

Chtel bych se zeptat ne jednu drobnost.
Predpokladam, ze postupy jsou stejne.

1) V pripade ze instaluju pod MDK 8.1 postgresql-7.1.3 z tar archivu
postup instalace je popsan v dokumentaci. Zprovozneni serveru taktez.
Zde mam ovsem problem.
Kdyz totiz napisu chown postgres /usr/local/pgsql/data tak to napise, ze do
tohoto
adresare pri inicializaci databaze nema postgres pristup. Nevim, kde muze
byt problem

2) Kdyz jej ale spoustim z rpm package, postup je stejny ci nikoliv?
Zprovozneni serveru
musim delat sam, nebo to za mne udela rpm package.

3) Existuje nejaka diskuzni skupina primo na postgresql?

Kdyz jsem se dival do archivu, tak tam byly vetsinou udavany problemy s
tabulkama,
nikoliv s instalaci.

Diky za odpoved.

--