Canon PowerShot A50

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Úterý Leden 22 13:34:06 CET 2002

Hana Skoumalova wrote:

> Dobrý den,
>
> mám následující problém s digitálním fo?ákem v $subj. Podle manuálu se
> má propojit fo?ák s po?íta?em, ovládací kole?ko oto?it do polohy PC a
> zapnout po?íta?. Na displayi se má objevit [PC], ale to se nestane. Kdy?
> pak zkusím n?co d?lat programem gphoto, dostanu hlá?ky
>
> No response from camera
> Camera unavailable
>
> Fo?ák je p?ipojený na první sériový port (místo my?i, tak?e ten port je
> v po?ádku, a ?ádný my?í program není spu?t?ný).

Jste si tim jista? Jestlize jste v Xech, asi se tezko zbavite programu,
ktere se budou snazit pracovat s mysi.

Zkuste nabootovat jenom do konsole, presvedcit se, ze nebezi gpm nebo neco
podobneho, pripojit fotak, prepnout kolecko do polohy PC a zkontolovat,
jestli se na display objevi to [PC].

Problem je evidentne v tom, ze fotak nepozna, ze je pripojeny k PC, ne v
tom, ze PC nepozna, ze je tam fotak.

A proc nemuzete pouzit druhy seriovy port?

Ja mam Olympus a nikdy jsem s GPhoto problemy nemel.

S pozdravem,
Lada Strojil

--
Ladislav Strojil