Canon PowerShot A50

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Leden 22 13:48:00 CET 2002

Ladislav Strojil wrote:

> Jste si tim jista? Jestlize jste v Xech, asi se tezko zbavite programu,
> ktere se budou snazit pracovat s mysi.

Nejsem v X-ech. Jsem v konzoli. gpm killnuto a zruseno v /etc/rc.d. I po
restartu pocitace fotak nic.

> Problem je evidentne v tom, ze fotak nepozna, ze je pripojeny k PC, ne v
> tom, ze PC nepozna, ze je tam fotak.
>
> A proc nemuzete pouzit druhy seriovy port?

Protoze jsem doma nenasla redukci na siroky port. Koupim si ji, ale
bojim se, ze vysledek bude tyz.

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                       Charles University