jak smazat file na dalku?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Leden 22 17:01:17 CET 2002

> :> > 1. Nechybi nahodou ve druhem pripade path?
> :> > 2. RSH uz IMHO patri na smetiste. Pouzij SSH.

> :> Ne Nepatri!
> :> pri pohybu na bezpecne siti je pouziti rsh lepsi nezli ssh.
> :> to kryptovani je znat.

Plne souhlasim - zkuste si presouvat 2-3GB dat z jednoho stroje na druhy
pomoci scp  tam a zase zpatky (zalohovani na amanda server s paskou , popr
kopirovani velkych CCD framu na zalozni pole.
Bez rcp to je nemyslitelne, BTW zjistil jsem ze hole ftp je asi
3xrychlejsi nez kopie pres NFS mount disky. A kdyz to potrebujete rychle

Ale poradte mi, jak provozovat ssh bez sifrovani (kdyz vim, ze toho bude
moc)   kdyz dam parametr "cipher none "tak to rve ze je to neznama sifra.
Jde to vubec? Nebo to je z bezpecnostnich duvodu je nekde bloknute v
zakladnich instalacich novych RH distribuci?

verze RH7.2  (ale dela to i jindena 7.1CZ i 7.0cz ):

ssh -c none tenstroj.tam

No valid SSH1 cipher, using 3des instead

Co s tim ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *