jak smazat file na dalku?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Leden 22 17:18:47 CET 2002

Petr Skoda wrote:

> BTW zjistil jsem ze hole ftp je asi
> 3xrychlejsi nez kopie pres NFS mount disky. A kdyz to potrebujete rychle

No bodejt. Vzdyt NFS (predpokladam v2 pres UDP) pri kazdem paketu
overuje, jestli je tento paket platny, o ktery file se vlastne jedna,
jestli k nemu mate dostatecna prava a asi tak tisic dalsich veci, ktere
ve FTP odpadnou tim, ze se autentifikujete na zacatku a pak akorat
sypete data pres TCP spojeni.

> Ale poradte mi, jak provozovat ssh bez sifrovani (kdyz vim, ze toho bude
> moc)   kdyz dam parametr "cipher none "tak to rve ze je to neznama sifra.

Musite si ssh prekompilovat a tyto sifry povolit jak pro server tak pro
klienta rovnou pri kompilaci.

> Jde to vubec? Nebo to je z bezpecnostnich duvodu je nekde bloknute v
> zakladnich instalacich novych RH distribuci?

Je to bloknute primo pri kompilaci toho balicku.

Michal Ludvig