AppleTalk a diakritika

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Leden 22 20:29:18 CET 2002

Pekny podvecer ;o)

> DD,
> Mam cerstve nainstalovany SUSE 7.1 CZ, ke kteremu pristupuji z MacOS 9 pres
> AppleTalk
> vsechno funguje az na znaky s diakritikou, z tech je bud paskvil, nebo
> jejich HEX vyjadreni
> (podle nastaveni v /etc/atalk/AppleVolumes.default). Cely problem bude asi v
> tom, ze nemam
> v /etc/atalk/nls/ prislusne codepage (asi iso8859-2) a nevim kde potrebny
> nls vzit (stahnout,
> ukrast, vytvorit) a samozrejme se mi nechce se omezit pouze na iso8859-1.

Tak presne tymto som sa pred casom zaoberal a primerane ma to tiez vytacalo.
No a vysledok bol jednoduchy - nepouzivat diakritiku ;o)

Ale teraz vazne. Ja som sa skusal pytat v konferencii
LINUX-ATALK na LISTS.NETSPACE.ORG ale asi pre moju
superznalost anglictiny som nedostal ziadnu odpoved. Predpokladam,
ze ma asi nepochopili co som chcel - pisal som to dost lamane
a pytal som sa na strukturu toho nsl  suboru....
Skusal som kombinovat vselico ale na podstatu som neprisiel.
A mam taky pocit, ze bude treba kodovanie MACovske
a nie ISO, aj Apple znacne ignoruje standardy (aj ked na rozdiel
od M$ skor chapem historicke dovody a ocenujem, ze
kodovanie je stale rovnake az do desnej doby unicodov....)
Takze ak mate chut skuste tam a ak sa podari dajte vediet aj mne,
tiez by ma riesenie potesilo.

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799