AppleTalk a diakritika

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pátek Leden 25 12:24:02 CET 2002

> Tak presne tymto som sa pred casom zaoberal a primerane ma to
> tiez vytacalo.
> No a vysledok bol jednoduchy - nepouzivat diakritiku ;o)

Tak k tomuhle jsem prozatim taky dospel, ale nelibi
se mi to.

> Ale teraz vazne. Ja som sa skusal pytat v konferencii
> LINUX-ATALK na LISTS.NETSPACE.ORG ale asi pre moju

Tohle jsem taky vyzkousel, a mimo to i konvi na SF a to vcetne
archivu, FAQ atd. - vysledek: NIC. Krome obdobneho narikani
nemcu, skandinavcu apod. Ale vzdy to konci tam co ja.

> superznalost anglictiny som nedostal ziadnu odpoved. Predpokladam,
> ze ma asi nepochopili co som chcel - pisal som to dost lamane
> a pytal som sa na strukturu toho nsl  suboru....
> Skusal som kombinovat vselico ale na podstatu som neprisiel.

na podstatu mi nedalo tolik prace prijit, protoze MACovske kodovani
je dost jine nez ISO, takze budu muset asi tu tabulku do nls
nejak zkusit vytvorit, jeji strukturu jsem jaktakz objevil
v /src netatalku, je tam v /etc/afpd/nls neco jako makecode.c,
tak se tim zkusim trochu prokousat, jen skoda, ze jsem se lip
neucil C.

> A mam taky pocit, ze bude treba kodovanie MACovske
> a nie ISO, aj Apple znacne ignoruje standardy (aj ked na rozdiel
> od M$ skor chapem historicke dovody a ocenujem, ze
> kodovanie je stale rovnake az do desnej doby unicodov....)
> Takze ak mate chut skuste tam a ak sa podari dajte vediet aj mne,
> tiez by ma riesenie potesilo.

Kazdopadne vysledek dam vedet.

Thank you.

Kind regards,

Miloslav Synek

tel. : +420 306 493730

Should you have any questions, please email: synek na pbtisk.cz
<mailto:synek na pbtisk.cz>   or  ICQ UIN:122152331