3c509 a kernel v2.4

Lukas Vondracek lukas.vondracek na post.cz
Úterý Leden 22 22:26:25 CET 2002

> Chtel bych se zeptat, zdali nekdo uspesne provozuje sitovku 3c509
> pod kernelem v2.4.
> Pokud ano, tak v jake verzi (kernelu)?
>
> Na stejnem hardwaru bezi bez problemu jadra rady 2.2

V nasi WAN pouzivame s uspechem mnozstvi tunelovacich gatewayi/VDS-routeru
vybavenych temer vyhradne kartami 3c509/3c509B. Verze jadra, ktere v
soucasnosti pouzivame jsou 2.2.20, a 2.4.13-ac. Z hlediska HW se jedna o
bezne vyrazovaci kusy PC s CPU Intel v konfiguracich od P75/32RAM ...

Na techto gatewaych nepouzivame moduly, takze je to vse zakompilovano v
jadre.

S provozem karet jsme nezaznamenali nejmensi problemy a to vc. autodetekci,
PNP, apod.

Osobne jsem s temito kartami, kterych jsme pouzivali stovky, udelal
dlouhodobe velmi dobrou zkusenost a to  nejen v Linuxu.

--
Lukas Vondracek
mailto:lukas.vondracek na post.cz