3c509 a kernel v2.4

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Leden 23 02:24:48 CET 2002

Diky za ohlasy
pnp mam vypnuto.
Zkousel jsem si pohrat s prerusenimi.
Docilil jsem toho, ze se mi podari prenest cca 2x vetsi soubor nez
predtim, ale pak to znovu padne.

ifdown eth0 a ifup eth0 to spravi, ale to neni reseni.

Na konzole a v logu se objevili hlasky:
Jan 23 01:53:48 bebo kernel: NETDEV WATCHDOG: eth0: transmit timed out
Jan 23 01:53:48 bebo kernel: eth0: transmit timed out, Tx_status 00
status 2000 Tx FIFO room 520.
Jan 23 01:53:50 bebo kernel: eth0: Infinite loop in interrupt, status
ffff.

Jeste chci dodat, ze pokud nabutuji 2.2.16, tak to jede bez problemu.

dmesg |grep eth0
eth0: 3c509 at 0x300 tag 1, BNC port, address  00 60 8c f3 ca 41, IRQ 9.
eth0: Setting Rx mode to 1 addresses.

Asi jeste zkusim stahnout 2.4.9 od RH v rpm-ku a zkusit to s tim, ale
moc velke nadeje si nedelam.

Mozna to nakonec skonci tak, ze prohodim sitovku s jinym strojem.

Vsechny posledni pokusy byli na 2.4.17

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : adam na rogalewicz.cz xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew                    *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."