kompilace PHP

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Leden 23 09:39:52 CET 2002

> chci si zkompilovat PHP 4.0.6 a zjistuju, ze to nejde..... Driv jsem to
delal tak, ze jsem mel apache taktez zkompilovany ze src a v
/usr/local/apache/bin byl skript apxs, ktery se pouziva pri kompilaci PHP
jako modul (--with-apxs=...)
> Ted jsem preinstaloval Linux a mam Apache z RPM, ovsem apxs chybi. Co ted?
Vyrabet Apache ze src se mi zrovna nechce, PHP z RPM pouzit nemuzu, protoze
potrebuju nejake veci, ktere v RPM nejsou =>musim kompilovat

:-) To me zajima, co potrebujete a neni v rpm?
Jinak reseni vaseho problemu s apxs je balik apache-devel.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644