kompilace PHP

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Středa Leden 23 11:42:28 CET 2002

napr. v me distribuci je PHP4.0.4 a ja zrovna potrebuji funkci iconv(), ktera je az v 4.0.6 a musi se tam dokompilovat, nebo podpora oracle.... Ale apache-devel je to prave, diky vsem. Na tomhle pripade je krasne videt, jak se lisi RPM od kompilace ze src.... Zas jsem o cosi chytrejsi
--
Radovan Raszka