Linux do kancelare!

LumírJasiok alum274 na seznam.cz
Středa Leden 23 11:55:35 CET 2002

Dobry den,

 >Jiri Chaloupka wrote:
 >
 >mam kernel 2.4.16, kde 2.2.2, koffice 1.1, StarOffice 5.2, fs reiserfs

ja bych doporucoval StarOffice 6.0(zatim beta), anebo OpenOffice (ten
StarOffice mi ale pripada zatim dotazenejsi). Ale tech 64MB by mohlo byt
malo. Ja to mel na 384MB RAM [:-)] . Bylo by to treba vyzkouset. V
kazdem pripade je u techto kancelarskych baliku nejlepsi podpora MS
dokumentu, kterou jsem videl a navic neni zadny problem s cestinou, ani
tiskem.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.