Antivirove Signatury (was Re: zacatecnik - mailserver bez systemovych uctu)

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Leden 23 12:51:36 CET 2002

> Hmmm a co chudaci ktery to maji povine zapnute ze site (pripadne jim to
> tam dohazuje mail server) a sami nemaji pristup k tomu aby to vypnuli.

Dle mne je autorem "nesmyslneho ocasu" nikoliv odesilatel, ale tvurce
antiviroveho software, takze odsuzujici mejl by mel jit na jeho adresu (ktera
je vetsinou snadno detekovatelna z "ocasu).
Ovsem ve velke casti antiviru lze tuto moznost vypnout (ja pouzivam
soft od KasperskyLab a vypnute to mam). Potom je autorem spravce prislusneho
serveru, a mejl by mel jit jemu (opet se jeho adresa dat nepochybne
vydedukovat).
Nicmene tim se nam to torchu zamotava :-).
			Omyl