Antivirove Signatury (was Re: zacatecnik - mailserver bez systemovych uctu)

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Leden 24 23:26:14 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 07:42:04PM +0100, David Jez wrote:
>   Tak to neberu, to bych se upsal... :-(
>   David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe

Myslel jsem nějaké jednoduché udělátko si strčit do procmailu ;-)
Rovněž jsem napsal: všichni, KTERÝM TO VADÍ a SOUKROMĚ.

Původním záměrem bylo ušetřit konev od těchto nesmyslných ocasů tak,
aby konev netrpěla reakcemi na tyto ocasy. Že tím vyvolám flame mě
opravdu nenapadlo.

Howgh.

Bye Kit
--