Zablokovani uctu

Středa Leden 23 13:34:14 CET 2002

Josef Vodrblo píše:
> Diky, o to mi slo. Nejaky program na to neni, je nutne editovat soubor? Neco
> jako passwd pro zmenu hesla...?
na změnu shellu chsh
všeobecně různé iksové nástroje

> Jak udelam toto?
ls /root/.ssh
totéž pro všechny další podezřelé

> Jak to zjistim?
more /etc/crontab /etc/cron.*/* /var/spool/{cron,at}/*

Ale jestli to není pro vás příliš velké sousto. Těch potenciálních pastí je
prostě moc. Vyjmenované možnosti, jak je popsal OM, platí pro nepozměněné
původní programy. Kdybyste si to objednal jako službu, málokdo by asi začal
něčím jiným než přeinstalováním celého systému.