Zablokovani uctu

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Středa Leden 23 13:36:13 CET 2002

On 23 Jan 02, at 12:25, thus spake Josef Vodrblo:

Uzivatel se pri pripojeni pres ssh misto znalosti hesla k uctu prokazuje
vlastnictvim klice.

> Diky, o to mi slo. Nejaky program na to neni, je nutne editovat soubor? Neco
> jako passwd pro zmenu hesla...?

chsh(1)

man crontab, /var/spool/cron

Nastaveni pravidelneho spousteni neceho.

> Jak udelam toto?

Viz konfiguraky v /etc/ssh

> Jak to zjistim?

Viz vyse.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F