Red Hat Linux 7.2 CZ & 7.3

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Leden 23 15:46:23 CET 2002

> Podpora cestiny je jiz na tak slusne urovni, ze si nemyslim, ze je
> potreba vytvaret nejake ceske mutace. Pokud se jedna napr. o TeTeX s
> vylepsenou podporou cestiny, tak se to stejne tyka minima uzivatelu, kteri
> si jiste pri sve potrebe daji tu praci a potrebne balicky si stahnou.

<flame>
Pokud mozno ve zdrojacich web2c, opatchuji, doplni drobnosti
jako pdftex, pravidla pro ceske deleni slov a tak a prelozi, ne?

Aspon se ta oskliva mensina, co odmita psat v tom hezkem StarOffice,
neco nauci...
</flame>

Nebo jsem na ftp.cstug.cz neco prehledl a jsou tam RPM pro 7.x?

Pardon
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz