Red Hat Linux 7.2 CZ & 7.3

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Leden 24 13:18:15 CET 2002

Neprehledl, protoze bych je taky potreboval. Instalace ze zdrojaku je
zdlouhava, abych mohl pouzit z RH6, tak mi chybi nejake knihovny kvuli
kompatibilite. Jedu na mdk8.0 a cesky LateX a pdfLaTeX mi dost chybi. I na
TeXlive je chyba. Autori zapomeli, ze LINUX je case sensitive a instalace se
musi delat na nekolikrat, kdy clovek neustale opravuje ve scriptu chybna
mala a velka pismena. No budu to muset podstoupit, protoze potrebuji
natlacit do pdf nejake materialy ohledne programovani WWW stranek pro moje
studenty.
    StarOffice mam a pouzivam, ale jsou proste veci (konkretne sazba
matematiky), ktere v nicem jinem, nez v TeXu korektne nenasazite :-((((.

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz