OT: Monopol Telecomu

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Středa Leden 23 16:51:40 CET 2002

> To prece neni pravda.
> Kazdy chce mit sluzby, ktere prinaseji zisk.

No vzdyt o tom mluvim, ale myslel jsem to z pohledu velke
firmy, ne jenom ISP. Kdyz si nekdo nataha pater i posledni mili,
musi na to navesit co nejvic sluzeb, aby se mu to zaplatilo.

Ale stale plati, ze tvrdim, ze na datove sluzby neni monopol
uz davno, takze kdyby velke firmy typu Aliatel, CEZ a spol.
chtely, mohly to tu s internetem a pronajatymi linkami mezi
pobockami firem rozjet uz davno.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.