xvidtune a opakovany start X

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Leden 23 17:24:49 CET 2002

Jan Houstek wrote:

> Dobry den,
>
> kdyz si pomoci xvidtune vyladim obraz X-ek, objevi se pri pristim startu
> opet stare nastaveni. U XFree 3.x jsem to resil upravou modeline v
> XF86Configu podle toho, co jsem v xvidtune vyrobil. V Xfree 4.x ale jiz
> zadne modeline nejsou (resp. si je server nastavi sam). Jak tento problem
> vyresit?

Jak psal kolega, zkuste dat "man XF86Config" a uvidite, jak to nastavit. Ja
jsem to tak vyresil nastaveni rozliseni, X-server si nastavil 1600x1200, ale
ja chtel nizsi. Nevedel jsem jak, podival jsem se do manualu ke konfiguraku a
pouzil jsem tenhle zpusob. Mozna to jde jednoduseji a budu rad, pokud nekdo
napise jak, ale reseni zname z Xek 3.3.6 funguje stale.

Libor