Drobny problem s cestinou v RH 7.2 - OK

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Leden 23 15:36:31 CET 2002

Martin Reiser wrote:

> no to vim, chkconfig take nedela nic jineho, nez ze upravuje tento soubor.
> nicmene stejne se mi to se zapnutym aa nechodi o.k.

To bude tím, že ke konfiguraci používám mc :-)

Jinak jsem s tím měl celkem velké problémy, (hlavně s Gimpem, výběr některých
fontů způsobil jeho zaručený pád. Moc jsem se s tím nezabýval.)

Pak jsem po přečtení threadu: "TTF fonty v KDE (bylo Re: Mys v Xech)"
nastavil systém podle http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/cz/konqy_fonts/

xfs jsem úplně odstavil a nechal všechno na Xserveru. Z font.dir jsem vymazal
všechna kódóvání kromě iso8859-1,2 a iso10646-1.
<BTW> Co je to za norma iso10646 ? </BTW>

Teď konečně vše šlape až na to, že nevím jak změnit font, kterým se vypisuje
licence v dialogu "O KDE". Zobrazí to prvním fontem, který najde, ale ten není
zrovna nejvhodnější :-(
Zatím jsem vyzkoumal, že bude asi třeba nastavit fonty pro UTF kódóvání, ale v
konfiguračním dialogu to jde jen u iso8859-* a v konfiguračních souborech jsem
to zatím nenašel.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)