Drobny problem s cestinou v RH 7.2 - OK

Sobota Leden 26 22:38:02 CET 2002

On Wed, 23 Jan 2002, Marián Kyral wrote:

> <BTW> Co je to za norma iso10646 ? </BTW>

Je to Unicode v podobe, v jake je standardizovan u ISO. Rozdily ISO 10646
od "opravdoveho" Unicode (od Unicode Consortium) jsou jen drobne odchylky
vznikajici tak, ze nove upravy jsou zapracovavany do obou variant ne
uplne synchronizovane.

> Zatím jsem vyzkoumal, že bude asi třeba nastavit fonty pro UTF
> kódóvání, ale v konfiguračním dialogu to jde jen u iso8859-* a
> v konfiguračních souborech jsem to zatím nenašel.

Font s kodovanim "UTF" (== transformace Unicode do posloupnosti 8-bitovych
symbolu) je zhruba stejny nesmysl jako font s kodovanim "LZW" (== znamy
komprimacni algoritmus). Basnik tim mozna chtel rict, ze to ma byt font
pouzitelny s Unicodem.