SCSI radic Kouwell

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Středa Leden 23 13:26:55 CET 2002

Ahoj trcka na poda.cz ..

 t> pokud nekdo znate, muzete se prosim podelit o zkusenosti se SCSI
 t> radicem Kouwell KW-930W, ktery se mi ma dostat do rukou? Ma mit
 t> chipset Initio. Podporu v linuxu jsem nasel, ovladac ma posledni zmeny
 t> nekdy v roce 1999, tak nevim, jestli je uz neudrzovany, nebo je tak
 t> stabilni, nebo je to tak vybehovy model. Zajima me srovnani vykonu a
 t> stability napr. s adaptecem. Dik - --
mam v masinach radice postaveny na INI940, INI950 a slapou uz nekolik let
absolutne bez problemu. Proste bezproblemovej radic.

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz
       www.SecureNet.cz          ICQ : 13984469