apache a cestina v java scriptech

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Čtvrtek Leden 24 07:57:59 CET 2002

ahoj,

 mam na www serveru (apache_1.3.19) dokumenty v kodovani windows. Tyto dokumenty se mi v prohlizece(IE 5.5 sp2) zobrazuji bezproblemu.
V zahlavi soboru mam meta tag "META HTTP-EQUIV='Content-Type' CONTENT='text/html; charset=windows-1250'>" Z tohoto souboru se mi dotahuje java script
ktery je ulozen na serveru v separatnim souboru,ktery je take ulozen v kodovani win 1250. Problem je ten, ze to co se mi dotahne ze soboru java scriptu,tak uz se mi cesky
nezobrazuje (napr. upozorneni v alert boxu)
Slo by to nejak osetrit na urovni apache nebo se to musi osetrit na urovni tech java scriptu ? Co se v apachi da vse udelat pro podporu ceskeho kodovani (at je to iso8859-2, nebo win 1250,ci IBM852) ??

dekuji za pomoc

Roman Mosnicka