DOSEMU na VT

Ondrej Kubecka datel na uhkt.cz
Čtvrtek Leden 24 12:31:34 CET 2002

Vazeni pratele,

pred casem jsme na nasem ustavu resili problem, kterakte na pripadnych X
stanicich rozchodit jednu Clipperovskou databazi tak, aby si i pri
vyssim rozliseni zachovala citelnost. Nejradeji fullscreen, nejaka dobra
duse nam poradila uzit prikaz "dos -d", coz byl napad vyborny, ale ted
se trapime s necim jinym.

Otazka VT mi vubec neni vlastni, ale predpokladam, ze leccos bych snad i
vykutal. Potazmo tedy nas programator, ktery se celou veci zabyva, pouze
se ostycha komunikovat v cestine, takze tim se to vsechno trosku
protahuje a zeslozituje.

Dotaz, ktery mi vyplynul a pri kterem bych vas rad pozadal o pomoc:

Kdyz uz bychom spustili dosemu s param. -d, tak rozhodne ma problem
rozhoupat graficky rezim a raw_keyboard. Oboje je potreba, jedno kvuli
cestiny a ramecku (grafika) a jedno kvuli ovladani (keyb). Pri totozne
konfiguraci spustene primo z konzole to startuje v pohode, ale na VT to
zustane viset a masina hraje mrtveho brouka.

Mel by, prosim, nekdo nejaky podnet, radu, napad?

S dikem a pranim pokoje

Ondrej Kubecka

Ondrej Kubecka

UHKT, Institute of Hematology and Blood Transfusion
U nemocnice 1, 128 20 Prague 2, Czech Republic

Phone: (+420 2) 21 97 71 20
WWW:   http://www.uhkt.cz/
Email: ondrej.kubecka na uhkt.cz