DOSEMU na VT

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Leden 24 13:27:29 CET 2002

Ondrej Kubecka <datel na uhkt.cz> wrote:
 : Vazeni pratele,

 : Dotaz, ktery mi vyplynul a pri kterem bych vas rad pozadal o pomoc:

 : Kdyz uz bychom spustili dosemu s param. -d, tak rozhodne ma problem
 : rozhoupat graficky rezim a raw_keyboard. Oboje je potreba, jedno kvuli
 : cestiny a ramecku (grafika) a jedno kvuli ovladani (keyb). Pri totozne
 : konfiguraci spustene primo z konzole to startuje v pohode, ale na VT to
 : zustane viset a masina hraje mrtveho brouka.

 : Mel by, prosim, nekdo nejaky podnet, radu, napad?

chvt 1; dosemu; chvt 7
ci to bude fungovat to neviem...

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |