vim-gtk a cestina - debian

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Čtvrtek Leden 24 13:32:33 CET 2002

Dne ne 20. leden 2002 17:30 jste napsal(a):
> Co treba do ~/.gvimrc dat tento radek? mne osobne to pomohlo...
>
> set
> guifont=-B&H-LucidaTypewriter-Medium-R-Normal-Sans-12-120-75-75-M-70-ISO885
>9-2

Toto skutečně pomohlo, zobrazování českých znaků funguje, nicméně psát české
znaky nejde. Používám KDE, a v nativních aplikacívh česká klávesnice funguje,
v  jiných česká klávesnice nefunguje. Je nutné používat ještš jiný program na
výběr klávesnice pro Xka než ten který používá KDE? četl jsem dokumentaci k
xkbsel, nainstaloval z .deb baliku, vysledek

.
.
.
Warning:          No symbols defined for <I5E> (keycode 222)
.
.
.
atd... Neprisel jsem na to, kde a v jakem formatu se uklada rozlozeni
klavesnice ktere pouziva KDE, a jak prinutit ostatni aplikace (nepatrici KDE)
aby tuto klavesnici pouzivaly taky. Myslim ze by se mela klavesnice nastavit
podle locales, ale jak ?
K4-731a:/mnt/backup# man locales
No manual entry for locales
K4-731a:/mnt/backup#
czech-howto z r. 1999 ...
debian 3.0, KDE.

budu vdecny za nasmerovani spravnym smerem.
dekuji

Honza