vim-gtk a cestina - debian

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 14:31:21 CET 2002

Jan Bernatík wrote:

> [...]
guifont=-B&H-LucidaTypewriter-Medium-R-Normal-Sans-12-120-75-75-M-70-ISO885

> Toto skute?n? pomohlo, zobrazování ?eských znak? funguje, nicmén? psát
> ?eské znaky nejde. Pou?ívám KDE, a v nativních aplikacívh ?eská klávesnice
> funguje,
> v  jiných ?eská klávesnice nefunguje. Je nutné pou?ívat je?t? jiný program
> na výb?r klávesnice pro Xka ne? ten který pou?ívá KDE? ?etl jsem
> dokumentaci k xkbsel, nainstaloval z .deb baliku, vysledek

Zdravim,

je to jenom strela naslepo, ale mel jsem podobny problem:
KDE 2.2.2
cestina v KDE (vcetne konsole) v poradku
ve VIM problemy se psanim ceskych znaku

Zjistil jsem, ze pri navratu k bash (misto zsh) problem zmizel. Jedine, co
jsem vytusil, bylo, ze to snad nejak souvisi se /etc/inputrc, ale jinak
vazne netusim, protoze v tomhle smeru jsou me znalosti dost chabe.

Spokojil jsem se s tim, ze ted to funguje.

Zkuste se podivat timto smerem.

Lada

--
Ladislav Strojil