APIC error on CPU1

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Leden 24 19:33:10 CET 2002

Ondrej Raska wrote:

> Dobrý den,
>
> dnes se mi uplne vytuh jeden starsi pocitac s deskou ABIT BP6 a SMP Celeron
> 466 na RH7.2 s jadrem 2.4.9-13smp . Kdyz sem hledal co se da delat s tou
> chybou APIC error on CPU1, psali zkusit zvednout napeti procesoru o 1V.

Mel jste na mysli spis 0,1V, ze? 3V by vase Celerony s velkou pravdepodobnosti
poslaly dopekel. Ja mam BP6 +  2xCeleron 366 na 505 a jedu take na 2,1V, po dvou
a pul letech skoro nepretrziteho behu uz 2V nestaci. APIC mam vypnuty a tak
vam s tim neporadim. K cemu je to vlastne dobry? Mel jsem za to, ze jsou s tim
porad problemy, tak to nepouzivam. Mam jadro 2.2.18, tak je mozny, ze v rade
2.4 je to OK. Pokud nekdo vi vic, budu rad, pokud se s nami o vedomosti
podeli.

S pozdravem, Libor Chocholaty