APIC error on CPU1

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Leden 24 19:26:59 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 02:50:36PM +0100, Ondrej Raska wrote:
> Dobrý den,
>
> dnes se mi uplne vytuh jeden starsi pocitac s deskou ABIT BP6 a SMP Celeron
> 466 na RH7.2 s jadrem 2.4.9-13smp . Kdyz sem hledal co se da delat s tou
> chybou APIC error on CPU1, psali zkusit zvednout napeti procesoru o 1V.
> Nemate s tim nekdo prosim zkusenost? Diky mockrat

Pokud zvednete napětí procesorů o 1V, tak se z nich pravděpodobně
dlouho těšit nebudete :-)

Teď vážně. Některé verze BP6 měly špatné součástky už od výroby.
Třeba je to váš případ.

http://bp6.gamesquad.net/Q6fix.phtml

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467