Antivirove Signatury (was Re: zacatecnik - mailserver bez systemovych uctu)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 19:42:04 CET 2002

On Wed, Jan 23, 2002 at 02:32:33PM +0100, Michal Chocholac wrote:
> ...a proč že nám vlastně vadí nějaké antivirové signatury, když jejich
> význam zřejmě všichni chápeme? Že by kvůli těm pár bajtům navíc? Co teda
> zabojovat proti všem signaturám? :o(
  Protoze je to naprosta zhovadilost... btw. jsem i upustil od zameru dat si
10 radkovou signaturu ve smyslu ALL VIRUSES FOUND blablabla... proste proto,
ze cilova skupina luseru by to nepochopila.

> ps: Taky používám jednu antivirovou signaturu, ale pro klid duší všech
> bojujících ji pro tentokráte vynechávám... :o)
  No vidis. Aspon si o tobe nikdo nebude myslet, ze jsi pipa (trubka...)

  Tak to neberu, to bych se upsal... :-(
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz