ICQ

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Leden 24 20:25:18 CET 2002

On Thu, 24 Jan 2002, Martin Filip wrote:

> Pokud mohu jeste neco navrhnout (mel jsem stejny problem):
> ptal jsem se primo u Mirabillisu pokud hodlaji portovat ci neco takoveho...
> byla mi doporucena verze pro Javu, ze pry obsahuje vse potrebne... vite o
> tom nekdo neco blizsiho, prosim? zatim teda pouzivam nejnovejsi licq a sem v
> celku spokojen...

Oni tim pravdepodobne mysli to svoje silene http://lite.icq.com/ - jde o
to, ze si clovek ICQ klienta pusti "uvnitr browseru".

Problemu s tim (krome rychlosti) je hned nekolik: napriklad s autorizaci -
pokud byste chtel icq lite pouzivat jako "sekundarniho" icq klienta, a z
predesle doby jste mel autorizaci k pridani do Vaseho contact listu od
osob, ktere to vyzaduji, tak jejich klient jim nedovoli Vam autorizaci
udelit znova (klient pro windows), takze Vy si ho nikdy nepridate do
contact listu.

To my, co pouzivame ICQ klienty, ktere na autorizaci kaslou (ano, mam na
mysli napriklad centericq, nebo vicq - jde o konzolove aplikace, ale
myslim, ze licq, alespon v te verzi z cvs, co pouzivam, je na tom hodne
podobne)... ;)

--
JiKos.