ICQ

Julius Loman lomo na lomo.sk
Čtvrtek Leden 24 22:17:52 CET 2002

On Thu, Jan 24, 2002 at 08:25:18PM +0100, Jirka Kosina wrote:

> Oni tim pravdepodobne mysli to svoje silene http://lite.icq.com/ - jde o
> to, ze si clovek ICQ klienta pusti "uvnitr browseru".
nie, existuje java icq klient, maju ho tam na stranke, ale je to hooodne
stare (tusim z 1998), takze to urcite nebude podporovat icq2000
protokol. Ja pouzivam gaim, je to sice aol klient, ale spolahlivo (100%)
funguje aj na icq, len miesto login.aim.aol.com (ci tak nejak) treba dat
login.icq.com. Nepouzit plugin na icq (ma ho tiez, ale nebude fungovat),
ale priamo nativny aol plugin. Postradam sice nejake features z
windowsovskeho ICQcka (White pages, SMSky, ...) ale toto bol zatial
jediny klient, ktory mi spolahlivo fungoval (Mam totizto podmienku, ze
musim ist cez socks proxy a licq ci ine sa mi nedali rozbehat s podporou
socks)