Sitova karta WD 8390 (ISA)

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 20:36:17 CET 2002

Dobry den preji,

instaloval jsem novy Linux Mandrake na staricky pocitac (Pentium 90) se
sitovou kartou
WD 8390. Netusim, co je to za kartu, tohle vim, protoze tam predtim byl RH
6.0 a tahle karta tam chodila.

Nicmene novy system nedovede zavest ovladac, protoze tvrdi, ze tam ta karta
neni (je tam).

Zkousel jsem
insmod wd
i s parametry IRQ, IO atp.
Marne.

# insmod wd
Using /lib/modules/2.4.8-26mdk/kernel/drivers/net/wd.o.gz
/lib/modules/2.4.8-26mdk/kernel/drivers/net/wd.o.gz: init_module: No such
device or address
Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters, including
invalid IO or IRQ parameters

Zkousel jsem tomu jako IO a IRQ predavat hodnoty, ktere predtim fungovaly.
Marne. Existuje zpusob, jak zjistit ty spravne? Muze to ovlivnit nastaveni
v BIOSu?

Jak je videt, je tam 2.4.8 jadro z distribuce Mandrake 8.1

Nemate nekdo s touto kartou zkusenost? Netusite, cim muze byt chyba
zpusobena? Pripominam, ze pod RH 6.0 to jelo.

Diky moc,
Lada

--
Ladislav Strojil