Sitova karta WD 8390 (ISA)

Erich Vinclav vinclav na ives.vs.sk
Pátek Leden 25 09:27:38 CET 2002

Dňa Št 24. Január 2002 20:36 ste napísali:
> Dobry den preji,
>
> instaloval jsem novy Linux Mandrake na staricky pocitac (Pentium 90) se
> sitovou kartou
> WD 8390. Netusim, co je to za kartu, tohle vim, protoze tam predtim byl RH
> 6.0 a tahle karta tam chodila.

Hmm... je to SMC, klasika, funguje mi do teraz ;). RH 5.2 - 7.2, FreeBSD

> Nicmene novy system nedovede zavest ovladac, protoze tvrdi, ze tam ta karta
> neni (je tam).
>
> Zkousel jsem
> insmod wd
> i s parametry IRQ, IO atp.
> Marne.
>
> # insmod wd
> Using /lib/modules/2.4.8-26mdk/kernel/drivers/net/wd.o.gz
                                                                      ^^^^^
Hmm.. Mandrake pouziva spakovane drivery? Nevedel som...

> /lib/modules/2.4.8-26mdk/kernel/drivers/net/wd.o.gz: init_module: No such
> device or address
> Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters, including
> invalid IO or IRQ parameters
>
> Zkousel jsem tomu jako IO a IRQ predavat hodnoty, ktere predtim fungovaly.
> Marne. Existuje zpusob, jak zjistit ty spravne? Muze to ovlivnit nastaveni
> v BIOSu?
>
> Jak je videt, je tam 2.4.8 jadro z distribuce Mandrake 8.1
>
> Nemate nekdo s touto kartou zkusenost? Netusite, cim muze byt chyba
> zpusobena? Pripominam, ze pod RH 6.0 to jelo.

Problem bude zrejme v tom, ze na karte sa IO a IRQ nastavuje switchmi priamo
na karte. Takze skus si pozriet, ako to mas nastavene a podla toho skus
zaviest modul. Tiez skus v BIOS-e vyhradit to prerusenie pre ISA zbernicu,
pokial je to mozne.

> Diky moc,
> Lada

Niet za co