Linux bez swapu, lze?

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Čtvrtek Leden 24 23:10:59 CET 2002

On Thu, 24 Jan 2002, Roman DAVID wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> A to je prave ten rozdil. U jader 2.2.x jedete bez swapu na vytizenem
> serveru
> uplne bez problemu (samozrejme s dostatkem RAM).
> Zejmena u databazoveho serveru (napr. MySQL) je vhodne swap vypnout,
> coz bych si netroufnul s jadrem 2.4, protoze me mate to doporuceni
> swap >= 2,5 x RAM
> (s tim, ze pokud tato rovnice neni dodrzena, lze ocekavat problemy).
>
> Roman DAVID

Tohle mozna platilo o jadrech < 2.4.10, ale napr na 2.4.17 zadny takovy
problem nepozoruju (zda se vam dostatecne zatizeni pomoci
 make -j256 bzImage ? jestli ne navrhnete neco jineho a ja to zkusim).
Sestava je Athlon na 1200 a 512 MiB RAM. Mozna si predstavujeme pod pojemm
vytizeny server kazdy neco trosicku jineho. Jde o to, jestli vytizeny tak,
ze se do swapu sahnout musi, nebo vytizeny narocnosti procesu na CPU,
pripadne jeste nejaka jina moznost.

		MOJE

--
Tomas Konir