Linux bez swapu, lze?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Leden 25 10:46:53 CET 2002

Tomas Konir wrote:

> Tohle mozna platilo o jadrech < 2.4.10, ale napr na 2.4.17 zadny takovy
> problem nepozoruju

To je pozitivni informace

> (zda se vam dostatecne zatizeni pomoci
>  make -j256 bzImage ? jestli ne navrhnete neco jineho a ja to zkusim).

No nevim, nikdy jsem na serveru nic nekompiloval :-)
Podle me je kompilace predevsim zatez na procesor, s tim, ze pamet je
samozrejme taky potreba.

> Sestava je Athlon na 1200 a 512 MiB RAM. Mozna si predstavujeme pod pojemm
> vytizeny server kazdy neco trosicku jineho.

Zde asi doslo k nedorozumneni. :-)
Ja si pod pojmem vytizeny server predstavuji napriklad webserver
s nekolika stovkami simultalnich spojeni na http, + odpovidajici
pocet dotazu do databaze.
Nikoliv stroj kde 24hod. denne 7 dni v tydnu kompiluji jadro.
Ale asi i takove servery existuji.

Roman DAVID