Sitova karta WD 8390 (ISA)

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Pátek Leden 25 11:03:32 CET 2002

Dobry den i Vam,

> Hmm... je to SMC, klasika, funguje mi do teraz ;). RH 5.2 - 7.2, FreeBSD

to me tesi. :-)))

> Hmm.. Mandrake pouziva spakovane drivery? Nevedel som...

Uz je to tak, take me to prekvapilo.

> Problem bude zrejme v tom, ze na karte sa IO a IRQ nastavuje switchmi
> priamo na karte. Takze skus si pozriet, ako to mas nastavene a podla toho
> skus zaviest modul. Tiez skus v BIOS-e vyhradit to prerusenie pre ISA
> zbernicu, pokial je to mozne.

To je divne, kartu jsem prohlizel a nenasel jsem na ni jediny switch.
Respektive on tam zadny neni. Mozna je to jina karta, ale v tom pripade ve
stare instalaci fungovala jako WD. Divne. Budu ji muset znova vytahnout a
podivat se, co se na ni pise (ale uz jsem se jednou zbezne dival a nic tam
nebylo). Problem je v tom, ze nemam momentalne k pocitaci fyzicky pristup,
jenom po siti (pres dalsi sitovku).

Diky,
Lada

--