Linux bez swapu, lze?

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Leden 25 12:05:33 CET 2002

> Pri -j256 je potreba opravdu hodne pameti a VM se tam silne projevi.
> Napriklad pri -j512 jadro s poslednim rmap patchem test vubec
> nedokonci, protoze neco ve VM shnije a fungujou uz jen SysRq.
> Standardni jadro s preempt a XFS patchema projde bez problemu a ze
> swapu chce jen asi 100MiB (pamet je 512), takze prave takovyto test je
> imho na VM docela zavisly.

no ja som na RH 6.2 z jadrom 2.2.18 (niesom si isty poslednim cislom)
kompiloval jadro len z -j a poviem vam uptime mi hlasil load 190.8 i
viac teda ked bol schopni sa k mojmu poziadavku dostat. kompilacia
nakoniec nepresla lebo sa cakalo na proces ktori sa nemal kde spustit.

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.
		Richard Philips Feynman
---------------
First they came for the Communists,