Linux bez swapu, lze?

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Pátek Leden 25 11:30:35 CET 2002

On Fri, 25 Jan 2002, Roman DAVID wrote:

> No nevim, nikdy jsem na serveru nic nekompiloval :-)
> Podle me je kompilace predevsim zatez na procesor, s tim, ze pamet je
> samozrejme taky potreba.

Pri -j256 je potreba opravdu hodne pameti a VM se tam silne projevi.
Napriklad pri -j512 jadro s poslednim rmap patchem test vubec nedokonci,
protoze neco ve VM shnije a fungujou uz jen SysRq. Standardni jadro s
preempt a XFS patchema projde bez problemu a ze swapu chce jen asi 100MiB
(pamet je 512), takze prave takovyto test je imho na VM docela zavisly.

> Zde asi doslo k nedorozumneni. :-)
> Ja si pod pojmem vytizeny server predstavuji napriklad webserver
> s nekolika stovkami simultalnich spojeni na http, + odpovidajici
> pocet dotazu do databaze.
> Nikoliv stroj kde 24hod. denne 7 dni v tydnu kompiluji jadro.
> Ale asi i takove servery existuji.

No tehnle test taky nebyl na serveru :-), ale na mem domacim PC.
Na serverech na tohle neni prostor.

	MOJE

--
Tomas Konir