Textový editor - nekonečný příběh

Pátek Leden 25 14:59:52 CET 2002

Libor Dub píše:
> Příspěvek je dlouhý ale myslím, že celkem věcný, a tak
> jestli Vás téma nezajímá, tak ho vůbec nečtěte a následně
> mi nenadávejte! V opačném případě očekávám všechny zajímavé
> reakce.
>
> Opět se vracím k tolik omílanému tématu, ale nedosáhl jsem
> stavu uspokojení, a tak pokračuji v dotazu. Bohužel ani
> zmíněné dva programy mě neodradily od používání
> NoteTabu, který však jakožto emulovaný běží v Linuxu pomalu
>  a občas i spadne. Hledám proto dál.
> Možná se Vám to zdá být všechno moc náročné, ale i zmíněný
> [...]
	Která s funkcí vám chybí ve vim nebo emacsu? Proč se vám nezdají
dost grafické nebo co tím myslíte, když funkce jsou přístupné i přes menu?
	Taky nepíšete, pro co to vlastně chcete, protože některé funkce je
lepší (jednodušší, přehlednější) řešit až na úrovni jazyka, jako je php, a
ne v editoru. Ale v emacsu i vimu to jde také, jestli jsem se nepřehlédl,
tak úplně všechno.