Ovladace NVIDIA

Petr Kania kania na suse.cz
Pátek Leden 25 15:32:43 CET 2002

Libor Dub ve svém dopise z Fri 25.Jan v 13:39 uvedl(a):

Dobry den,

> [...]
zkuste si nainstalovat treba hru tuxracer a uvidite:-)

> Tak tak. Nainstalovat třeba pomocí Kpackage a pak restartovat X server.
YOU provadi aktualizaci primo, takze pote staci switch2nvidia_glx. Pokud si je
stahujete primo ze serveru nVidie, pak je treba tyto baliky instalovat

ani tady ne?
http://sdb.suse.cz/cz/sdb/html/sliesch_behling_nvidia_configuration71.html

Pokud by to porad neslo, tak se mi ozvete a nejak to vyresime:-)
--
S pozdravem,
Petr Kania