Mplayer

Jiri Syrovy jrk.58 na worldonline.cz
Pátek Leden 25 21:19:04 CET 2002

Je to sice mírně OT, ale nepřišel jsem na způsob jak to vyřešt kromě napsání si konvertoru na některé znaky.
Problém je zhruba následující - pokud použiju u mplayeru volbu pro titulky a mám soubor dělaný pro Windows a fonty stažené ze stránek mplayeru tak mi při znacích ž a š napíše jen _ - nevlastní někdo nějaké fonty ( zkoušel jsem vyrobit vlastní - z wokeních fontů i z linuxových ) nejlépe ve formát raw, kde tato chyba není ( je docela nepraktické kopírovat titulky zvlášť na disk ...) -

Děkuji za rady a nebo případné soubory .raw ...