RH 7.2 a neviditelne subory cez NFS?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Leden 26 07:57:59 CET 2002

Ahojte,

ja uz neviem, ja snad privolavam temne sily alebo co :-)

Klient ma namontovany adresar zo servera. V jednom adresari
pri ls nie je vidiet ani jeden subor. Ked sa v nom ale nejaky subor
touchne, razom su vidiet vsetky. Ked sa ten subor zmaze, znovu
nie je vidiet nic. Proste:

% ls
% touch foo
% ls
% bar foo xyzzy
% rm foo
% ls
%

Tyka sa to jedneho konkretneho adresara, na ktorom som nevidel
nic zvlastneho. Zvysok (z toho isteho servera) chodi v poriadku.

RH 7.2, defaultova konfiguracia, bez patchov.

Nie je to moj stroj, len sa na mna obratili s prosbou o pomoc,
ale videl som to na vlastne oci :-) Zatial som im poradil
nahrat aktualne updates, systemak chce ale najprv stroj
nakonfigurovat podla svojich predstav a az potom patchovat.

Kym zacnem zistovat presne okolnosti a napisem do bugzilly,
rad by som sa spytal cteneho osadenstva, ci sa s tym nahodou
niekto nestretol.

Zdravi
--
                                        Stano