RH 7.2 a neviditelne subory cez NFS?

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Sobota Leden 26 11:02:55 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> Ahojte,
>
> ja uz neviem, ja snad privolavam temne sily alebo co :-)
>
> Klient ma namontovany adresar zo servera. V jednom adresari
> pri ls nie je vidiet ani jeden subor. Ked sa v nom ale nejaky subor
> touchne, razom su vidiet vsetky. Ked sa ten subor zmaze, znovu
> nie je vidiet nic. Proste:
>
> % ls
> % touch foo
> % ls
> % bar foo xyzzy
> % rm foo
> % ls
> %

> [...]

Zdravim.

        Mozna to s tim nesouvisi, a jde o upne neco jineho, ale uz jsem se 2x
setkal s tim, ze na stroji s RH 7.2, jadro 2.4.16-0.5 z Rawhide, kam kolega
byl prihlaseny pres ssh,  ls neukazovalo vsechny soubory v adresari. Byl v
nem soubor, ktery neustale rostl (log) a kolega na nej chtel udelat tail
-f. 100% tam byl, ale ls ani tail <jmeno_souboru> ho nenasel. Pomohlo
udelat cd .. a cd zpet a vse bylo ok. Filesystem je ext3. Upgradnul jsem
fileutils, ale ten druhy pripad se objevil az pote, coz ponekud nahlodalo
moji duveru v bezproblemovy prechod na ext3. Mimochodem, tykalo se to vsech
souboru v tom adresari.

Ales Rygl

Linux is like a wigwam:
no windows, no gates and apache inside