NAT a kernel 2.2

Neděle Leden 27 00:46:26 CET 2002

On Sun, Jan 27, 2002 at 12:04:14AM +0100, d na d-c.sk wrote:
> Zdravim ,
caf

> Viete mi niekto poradit s kernelom 2.2 a NAT ? Nutne surne potrebujem
> dostat ku klientovi vonkajsiu IP a v sucasnej topologii to nejako nejde.
Z popisu mi neni jasne co chces. Popis skade kam sa chces konektit a kde je
tam ten router.

Inac iproute asi funguje inac ako to pouzivas, totiz to co ide za "via" urcuje
odchadzajucu adresu natovaneho paketu. A ked "add" pise ze "exists", co tak
skusit "replace"?

Bye,

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity