APIC error on CPU1

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 27 10:01:59 CET 2002

On Sat, 26 Jan 2002 20:22:36 +0000 (UTC), Tomas Bezdek wrote:

:> Mozna pomuze chladit vice BX chipset.
:>
: ja to Pretaktoval z 466 na 639 a jelo to stabilne (jadro 2.4.2 z RedHatu
: 7.1)

Pustite si cez noc memtest - beziace jadro a obcas nejaka aplikacia
este zdaleka neznamena, ze je vsetko v poriadku. Mozno mate kvapalnym
dusikom chladeny stroj alebo obrovske stastie, ale ja som nad
72 MHz nemohol ist bez toho, aby memtest obcas nejaky bitik
nenasiel (a pamati mam slusne).

: BX se tolik nehreje vydrzi i 200 MHz !!!!

A skusali ste aplikaciu, ktora generuje vela preruseni a vobec
transakcii mimo procesora? Ta potvora s tym zelenym chladicom
sa vie hriat poriadne. Akurat to obcas na chladici necitit,
lebo poriadne nedosada :-)))

Zdravi
--
                                     Stano