APIC error on CPU1

David Toman toman na spszl.cz
Neděle Leden 27 15:36:58 CET 2002

Dne ne 27. leden 2002 10:01 Stanislav Meduna napsal(a):
> On Sat, 26 Jan 2002 20:22:36 +0000 (UTC), Tomas Bezdek wrote:

+0000 ?

> : ja to Pretaktoval z 466 na 639 a jelo to stabilne (jadro 2.4.2 z RedHatu
> : 7.1)
>
> Pustite si cez noc memtest - beziace jadro a obcas nejaka aplikacia
> este zdaleka neznamena, ze je vsetko v poriadku. Mozno mate kvapalnym
> dusikom chladeny stroj alebo obrovske stastie, ale ja som nad
> 72 MHz nemohol ist bez toho, aby memtest obcas nejaky bitik
> nenasiel (a pamati mam slusne).
>
> : BX se tolik nehreje vydrzi i 200 MHz !!!!

myslim, ze nema smysl pokracovat, vznikla by zrejme slusna fw...

Pro dotycneho je totiz jeho BX a Abit nejlepsi na svete, vim o cem mluvim ;)

ps Nic ve zlem :)

--

                S pozdravem David Toman

email: dato na centrum.cz toman na spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24
SMS: sms na click.cz
Registered Linux user #247365